1. تعیین محل کار خدمتگزاران و تعیین ساعات کشیک یا شیفت کاری آنها . 2. تعیین ساعات کشیک یا شیفت کاری امور خدماتی . 3. نظارت بر نحوه کار امور خدمتگزاران و هماهنگی در بین آنها . 4. نظارت بر انجام خدمات عمومی ساختمانها – از قبیل تامین روشنایی سوخت – تلفن و غیره . 5. هماهنگی های لازم با شرکتهای خدماتی و تاسیساتی و غیره طرف قرار داد با مرکز . 6. نظارت بر حسن انجام کار متصدیان تلفن خانه . 7. نظارت و کنترل بر امور نقلیه و اجرای سیاستهای تعیین شده بر امور موتوری . 8. نظا رت وکنترل بر امور آشپزخانه . 9. همکاری و هماهنگی لازم با واحد حراست در خصوص نگهبانان و انتظامات . 10. نظارت در برآورد هزینه های تعمیر تاسیساتی – ساختمانی و وسایط نقلیه و غیره … 11. کنترل حضور وغیاب کارکنان تحت پوشش وصدور گواهی کارکرد ماهانه نیروهای قراردادی وشرکتی تحت پوشش وارائه به مسئولین ذیربط . 12. توجه کامل به مستندات و دستورالعمل های سیستم مدیریت کیفیت . 13. شرکت در دوره های آموزشی تخصصی وعمومی به منظور افزایش مهارتهای شغلی درصورت لزوم . 14. انجام سایر امور محوله در زمینه شغلی طبق نظر وارجاع مقام مافوق .
|