1 ـ برنامه ریزی، تعیین اهداف، خط مشی ها و سیاست های بیمارستان بر اساس اهداف کلی دانشگاه.
2ـ کسب خط مشی و برنامه کلی و دستورالعمل های اجرائی از رئیس شبکه و سطوح بالاتر 3ـ نظارت بر کار کارکنان واحدهای تحت سرپرستی، تنظیم برنامه و تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت آنها 4ـ پایش عملیات و فعالیت های امور مالی بیمارستان مربوط 5ـ نظارت بر چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه های تنظیمی پیش بینی شده 6ـ تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی 7ـ مدیریت فعالیت های پزشکی مرکز 8ـ تهیه گزارش از فعالیت ها، مشکلات، پیشرفت امور مرکز 9ـ مدیریت بخش های درمانی از جمله نحوهی بستری، پزشکی، پیراپزشکی ـ تشخیصی، درمانی و داروخانه 10ـ بالا بردن کیفیت امور مرکزی آموزشی و درمانی و مشاوره با کارشناس امور بیمارستانی مرکز در موارد فوق 11ـ نظارت در برنامه کاری و ساعت کار کنان 12ـ جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی مرکز آموزشی و درمانی از نظر ساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آنها جهت ارائه به مسئولان مربوطه 13ـ پایش مدیریت خرید کالا و خدمات بیمارستان علی الخصوص شرکت های دارویی 14ـ شرکت در جلسات و کمیسیون های مربوط و ارائه نظرات مشورتی و تخصصی 15ـ پیش بینی کلیه احتیاجات مرکز آموزشی و درمانی اعم از نیروی انسانی و منابع دیگر 16ـ شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله. 17ـ انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات.
|