1- مسئولیت فعالیتهای آموزشی-پژوهشی
2- تعیین اهداف آموزش (کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت). 3- تعیین نیازهای آموزشی (مددجو و خانواده، ردههای مختلف پرستاری، مامایی، اتاق عمل و بیهوشی، کارکنان جدید الورود). 4- تدوین برنامههای آموزشی جهت کلیه کارکنان بیمارستان و کلینیک و اداری و پاراکلینیک. 5- اجرای برنامههای آموزشی فوق در طول سال یا هماهنگی جهت دعوت اساتید و هماهنگی جهت پرداخت حق الزحمه و گواهی. 6- ثبت کلیه شرکتکننده در آموزشها جهت گواهی در سیستم (هر دوره آموزشی حدود یک ساعت زمان). 7- تهیه چک لیست جهت ارزیابی اثربخشی دورههای آموزشی و تکمیل آن و تحلیل هر آموزش و اقدام اصلاحی (بسیار زمان بر) و ارائه به سیستم اجرایی. 8- تهیه چک لیست جهت ارزیابی مستندات آموزشی، تحلیل و انجام مداخله. 9- ارزیابی نیروهای جدیدالورود با چک لیست ها و انجام آزمون بدو ورود در صورت عدم صلاحیت تکرار مراحل و تایید و یا عدم تایید نهایی کارمند 10- شرکت در کلیه کمیتههای بیمارستان جلسات دفتر پرستاری. 11- تشکیل جلسه با مربیان دانشجویان و ارائه نقطه نظرات و موارد مورد انتظار از دانشجویان و مربیان. 12- برنامهریزی و تهیه چک لیست ارزیابی مراقبتهای پرستاری در کلیه بخشها به صورت فصلی و تکمیل آن، اقدام اصلاحی و اطلاع رسانی. 13-تجزیه و تحلیل چک لیست ماهیانه دفتر سوپروایزری، اقدام اصلاحی و اطلاع رسانی (کلیه بخش ها). 14- شرکت در راند ایمنی بخشها، پرکردن چک لیست و اقدام اصلاحی و اطلاع رسانی. 15-پایش اثربخشی آموزش به بیمار از طریق چک لیست، اقدام اصلاحی پس از تحلیل به صورت ماهیانه و ارائه در کمیته سنجش و پایش. 16- پایش گزارشات و مستندات پرونده و تحلیل و اقدام اصلاحی. 17- پایش ارزیابی اولیه بیمار کلیه بخش ها، تحلیل و اقدام اصلاحی. 18- حضور دربالین و ارائه آموزش چهره به چهره به کارکنان و کلیه نیروهای جدیدالورود و کار با تجهیزات، مستندسازی، مراقبت پرستاری، آموزش به بیمار و ...). 19- تهیه و آماده کردن کلیه پمفلتهای آموزشی موردنیاز بخشها و نیز کتابچههای آموزش بیماران و کارکنان و تحویل به بخشها. 20- هماهنگی با واحدهای برون بیمارستانی (درمان و آموزش ضمن خدمت و مداوم) دانشگاه جهت هماهنگی و برگزاری جلسات آموزشی طبق نیاز دانشگاه جهت کارکنان. 21- چک لیست حضور غیاب کلیه کارکنان شرکت کننده در کلیه آموزشها و دادن ساعت آموزش به آنها. 22- تهیه گاید لاینهای مراقبت پرستاری، مامایی، بیهوشی به اشکال پمفلت، لمینت، پوستر، کتابچه و جزوه، PDFو ... . 23- برنامه ریزی و اجرای جشنواره ارتقای سلامت کارکنان و ایمنی بیمار در طول سال. 24- هماهنگی در تکمیل چک لیست مهارتهای عمومی، تخصصی، ارتباطی کارکنان هر یک از بخشهای درمانی و تجزیه و تحلیل هر چک لیست و انجام مداخله و اقدام اصلاحی با مسئولین بخشهای درمانی. 25- جلسه با رابطین آموزشی بخشها چندین بار در طول سال و ارائه نقطه نظرات مربوط به بخشها، انتظارات و دادن برنامه، چک لیست. 26- محاسبه سالیانه سرانه آموزش عمومی- سرانه آموزش شغلی، اداری، بهبود مدیریت- سرانه آموزش جهت برآورد هزینه ها 27- در خواست کتب آموزش جدید مورد نیاز کارکنان به معاونت توسعه و درمان. 28- مسئول home care، مراقبت در مشتری. 29- دادن تشویق به کارکنانی که در امر پژوهشی مشارکت دارند. 30- تهیه انواع چک لیستها جهت ارزیابی، دفتر پرستاری sbarو دفتر تحویل و تحول بالینی بیماران. |